60 perces online marketing-tanácsadás

Ha csak most indul a vállalkozásod, akkor is tudok segíteni. Szívesen elmondom a lehetőségeidet, és hol és mit érdemes reklámozni, egyáltalán merre indulj el, mi legyen a kommunikációs stratégiád.

Beszélhetünk telefonon, Skype-on és persze Google Meeten is.

Elérhetőség Raktáron
19 900 Ft
60 perces online marketing-tanácsadás
Shoptet termek2
Ingyenes szállítás
Ajándékot adunk
Meglepetés könyvjelző
a marketinges könyv mellé
Kérd dedikálva
Kérd dedikálva
névre szólóan dedikálja a szerző a könyvét
Utánvétes fizetés is
Utánvétes fizetés is
fizess átvételkor
2-3 nap alatt nálad lehet
2-3 nap alatt nálad lehet
majdnem minden nap csomagolunk

A 60 perces online marketing-tanácsadásom célja, hogy konkrét, gyakorlati tanácsokkal lássalak el, amelyek segítenek a vállalkozásod online jelenlétének kiépítésében és fejlesztésében. Ha éppen csak most indítod el a vállalkozásodat, és bizonytalan vagy a digitális marketing világában, akkor ez a szolgáltatás ideális számodra.

 

Ebben a tanácsadási szesszióban számos területen nyújtok segítséget:

  • Facebook kommunikáció: Megmutatom, hogyan hozd létre és kezeld a Facebook oldaladat, hogyan kommunikálj a követőiddel, és hogyan hozz létre hatékony Facebook hirdetéseket.
  • Tartalomgyártás: Tippeket és trükköket adok arra, hogyan készíts érdekes és vonzó tartalmat, amely növeli a weboldalad látogatottságát és javítja a márka imidzsedet.
  • Google Ads-fiók hatékonyságnövelése: Megtanítalak a Google Ads rendszerének alapjaira, hogy hogyan hozz létre és optimalizálj hirdetéseket a legnagyobb hatékonyság érdekében.
  • Keresőoptimalizálási stratégia: Segítek a SEO stratégiád kidolgozásában, hogy a weboldalad jobb helyezést érjen el a Google keresési eredményeiben.
  • Weboldalelemzés: Megvizsgálom a weboldaladat, és javaslatokat teszek a designra, a felhasználói élményre és a SEO-ra vonatkozóan.
  • Reklám felépítése a pszichológia tükrében: Megtanítalak, hogyan építs olyan reklámokat, amelyek a pszichológiára támaszkodva meggyőzik és bevonják a célközönségedet.
  • Célközönség meghatározása pszichográfiával: Segítek meghatározni a célközönségedet, figyelembe véve nem csak a demográfiai, hanem a pszichográfiai jellemzőiket is.

 

Vásárlási döntés előtt:
Ha vásárlási döntés előtt állsz, akkor is érdemes több nézőpontot meghallgatnod. Manapság egyre több az eladó webshop, Facebook csoport és oldal. Keresőoptimalizált, jól hangzó domain-címeket is sokan értékesítenek, a vállalkozóknak pedig kézenfekvő, hogy egy már bejáratott rendszerbe üljenek bele, ne pedig egy olyanba, ami csak most indul.
De nem minden arany, ami fénylik – tartja a mondás.

Független szakértés:
A kivitelezővel folytatott vitás esetekben is állok a rendelkezésedre.

 

Ezek a témák csak a kezdetek, az online marketing világában számtalan más terület is van, ahol segítséget tudok nyújtani. Bármi legyen is a kérdésed, vagy a kihívásod, számíthatsz rám: Támogatni foglak a vállalkozásod digitális marketing stratégiájának kidolgozásában és végrehajtásában.