
Google Ads fiókkezelés – teljes rendszerbemutató
Képzeljünk el egy világot, ahol az üzletünk ajánlata pontosan abban a pillanatban jelenik meg a potenciális vevő előtt, amikor az épp a mi termékünkre vagy szolgáltatásunkra keres rá. Ez nem futurisztikus álom, hanem napjaink valósága: a Google Ads révén egy kisvállalkozás is képes lézerpontosan célozni és globális piacot elérni. A 2000-ben indult Google AdWords (mai nevén Google Ads) forradalmasította a reklámipart – demokratizálta az online hirdetést, hiszen **bármilyen költségkerettel** lehetővé tette a vállalkozásoknak, hogy kulcsszavak mentén találják meg közönségüket. Ennek eredményeként ma már naponta emberek milliárdjai találkoznak Google-hirdetésekkel, és a Google éves hirdetési bevétele meghaladja a több száz milliárd dollárt. Ugyanakkor a Google Ads világa összetett és rétegzett: egy kampány sikerét nem bízhatjuk pusztán a szerencsére vagy a Google algoritmusára. Aki nem érti a rendszer működését, könnyen tapasztalhatja, hogy a hirdetésre szánt büdzséje „láthatatlanul” fogy el, érdemi eredmények nélkül. Mi a titok nyitja? A hatékony fiókkezelés és a Google Ads teljes rendszerének ismerete. Ebben a cikkben áttekintjük a Google Ads felépítését a fiók szintjétől a kampányokon és hirdetéscsoportokon át a kulcsszavakig és hirdetésekig, majd bemutatjuk, hogyan lehet ezeket az elemeket összehangolva sikerre vinni. Lépjünk be a Google Ads fiókkezelés kulisszái mögé, és nézzük meg, hogyan alakítható a kattintások tengeréből valódi üzleti növekedés.
A Google Ads fiók felépítése: az alapok
Ahhoz, hogy a Google Ads rendszerét mesteri szinten kezeld, először érteni kell a hierarchikus felépítését. A Google Ads fiók olyan, mint egy virtuális vállalkozás: ez az a keret, amelyen belül az összes kampányod fut. Minden hirdetőnek egyedi Google Ads fiókja van, ami egy e-mail-címmel és jelszóval nyitható, és amihez a számlázási adatok is tartoznak. A fiók a legfelső szint, itt történik az adminisztratív beállítások kezelése – ide értve a számlázást, fizetési módokat, felhasználói jogosultságokat (például több marketinges kolléga vagy ügynökség hozzáférését) és az összes kampány áttekintését. A Google Ads fiók létrehozása ma már néhány perces online folyamat, de érdemes már az elején tudatosan alapozni: a fiók beállításainál megadhatjuk az időzónát és a pénznemet, amely később az adatok értelmezését meghatározza. Fontos megjegyezni, hogy egy cégnek akár több külön fiókja is lehet – például ha több országban külön-külön szeretnék kezelni a kampányokat vagy eltérő üzletágakra külön fiókokat szánnak. Ilyenkor a Google felkínálja a _Manager Account_ (korábbi nevén MCC, azaz My Client Center) lehetőségét, amely egy ernyőfiók: ezen keresztül egyetlen bejelentkezéssel több Google Ads fiókot kezelhetsz párhuzamosan. Ez az ügynökségek és hirdetéskezelők számára óriási áldás, hiszen egy központi irányítópulton láthatják összes ügyfelük fiókját és főbb teljesítménymutatóit. Összességében a fiók szintje adja meg a Google Ads működés keretét – egy jól strukturált fiók pedig az alapja annak, hogy a kampányainkat átláthatóan és hatékonyan menedzselhessük.
Kampányok szintje: stratégia és költségkeretek
A fiókon belül találhatók a kampányok, amelyek lényegében a hirdetési tevékenységünk nagy témakörei vagy céljai szerint vannak csoportosítva. Minden kampány egy külön „projektnek” felel meg, saját költségkerettel, célzási beállításokkal és célkitűzésekkel. A Google Ads kampány szintjén döntjük el például, hogy milyen típusú hirdetést futtatunk és hol: a kampány indulásakor ki kell választanunk a kampány típusát, ami meghatározza, hogy hirdetéseink a Google mely felületein jelennek meg. A leggyakoribb kampánytípusok közé tartoznak a Keresési kampányok (szöveges hirdetések a Google kereső találatai között), a Display kampányok (képes vagy animált bannerek a Google partnerhálózatába tartozó weboldalakon), a Shopping kampányok (termékhirdetések a Google keresőben és Shopping felületen), a Videókampányok (jellemzően YouTube-videók előtt vagy között megjelenő hirdetések), valamint az egyre fontosabb Performance Max kampányok (amelyek a Google összes hálózatán – kereső, YouTube, Gmail, térkép, stb. – egyszerre futnak, erősen automatizált módon). Minden kampánytípusnak megvan a maga szerepe: például a keresési kampány ideális vásárlási szándékú közönség megcélzására, míg a display kampány remek eszköz a márkaismertség növelésére vagy remarketingre (korábbi látogatók újbóli elérésére). Egy jól menedzselt Google Ads fiókban gyakran több kampány fut párhuzamosan, különböző célokkal – ám kezdőként érdemes megfontoltan indulni. Nem a mennyiség, hanem az átláthatóság a lényeg: ha egy kis cég vagyunk korlátozott büdzsével, jobb két-három jól fókuszált kampányt indítani, mint tíz félgőzzel futót. A kampány szinten állítjuk be a napi vagy havi költségkeretet is, amely meghatározza, mennyit költhet el maximálisan a rendszer az adott kampány hirdetéseire. Itt döntünk továbbá a földrajzi célzásról (mely országban, városban vagy sugárban jelenjenek meg a hirdetések), a nyelvi beállításokról, sőt az időzítésről is – például ütemezhetjük, hogy hirdetéseink csak munkaidőben fussanak, ha mondjuk egy B2B szolgáltatást reklámozunk. A kampányok szintjén választunk licitstratégiát is: a Google Ads kínál manuális CPC licitet (ahol mi határozzuk meg, kattintásonként mennyit ér meg nekünk egy látogató) és okos, automatikus stratégiákat is (például cél CPA – célzott ügyfélakvizíciós költség, vagy cél ROAS – célzott hirdetési megtérülés). Az automatizált stratégiák a Google mesterséges intelligenciájára támaszkodnak, és rengeteg adat alapján optimalizálnak helyettünk, de nem árt óvatosnak lenni: a tapasztalat azt mutatja, hogy érdemes előbb kisebb kampányokkal kitapasztalni a piacunkat, és csak utána bízni rá a teljes kontrollt az algoritmusra. A kampány szintjén meghozott stratégiai döntések – a megfelelő kampánytípus kiválasztásától a költségkeret és célzás beállításáig – alapozzák meg a hirdetéseink sikerét, ezért ezen a szinten a fiókkezelőnek egyszerre kell marketingstratégaként és analitikusként gondolkodnia.
Hirdetéscsoportok: rend a kulcsszavak és hirdetések között
Merüljünk egy szinttel mélyebbre: a kampányokon belül találhatók a hirdetéscsoportok (Ad Groups). Ha a kampány a stratégiai cél, akkor a hirdetéscsoport a taktikai egység. Minden hirdetéscsoport egy szűkebb témát vagy termékkört képvisel a kampányon belül, és azon belül csoportosítjuk a kapcsolódó kulcsszavakat és hirdetéseket. Miért van erre szükség? Azért, mert a Google algoritmusa – és valójában a felhasználók is – a relevanciát jutalmazzák. Ha egy hirdetéscsoporton belül szorosan összetartozó kulcsszavakat használunk, és ezekhez illeszkedő hirdetésszövegeket jelenítünk meg, akkor a hirdetéseink sokkal hatékonyabban szólítják meg az érdeklődőket. Ezt a Google egy Minőségi pontszám nevű mutatóval honorálja: minél relevánsabb egy hirdetés a kulcsszavához és a hozzá tartozó landoló oldalhoz, annál magasabb ez a pontszám, ami jobb hirdetési pozíciót és alacsonyabb kattintási költséget (CPC-t) eredményezhet. A hirdetéscsoport tehát a költséghatékonyság egyik kulcsa: segítségével megakadályozzuk, hogy például egy „ablakszigetelés” témájú hirdetés jelenjen meg „ereszjavítás” kulcsszóra – így nem csak a felhasználót nem zavarjuk össze, de a hirdetési rendszer sem fog drágán büntetni minket az irreleváns megjelenésért. Hogyan érdemes kialakítani a hirdetéscsoportokat? A legjobb, ha az egyes csoportok egy-egy szolgáltatást, terméket vagy jól körülhatárolható témát fednek le. Például, ha egy háztartási szolgáltatásokat kínáló cég vagyunk, külön kampányt indíthatunk „Telepítési szolgáltatások” és „Javítási szolgáltatások” számára, ezen belül pedig a telepítés kampányon belül lehetnek külön hirdetéscsoportok mondjuk „ablaktelepítés”, „ajtóbeépítés” és így tovább – mindegyik saját, specifikus kulcsszólistával és hirdetésszövegekkel. Ily módon a költségkeretet is oda összpontosíthatjuk, ahol a nagyobb üzleti értéket látjuk (például az új ablakok telepítése nyereségesebb lehet, mint a javítás), hiszen a költségkeret kampányszinten osztható be, de a relevancia hirdetéscsoport szinten maximalizálható. Gyakorlati tapasztalatok alapján egy kampányon belül érdemes inkább kevesebb (néhány, maximum pár tucat) hirdetéscsoporttal dolgozni, melyek átláthatóak és jól kezelhetőek. Ha egy kampányban túl sok csoport van, az annak a jele lehet, hogy érdemes inkább több külön kampányra szétbontani a témát. A hirdetéscsoportok folyamatos karbantartást igényelnek: a fiókkezelő rendszeresen áttekinti, mely csoportok teljesítenek jól, és ha szükséges, új csoportokra bontja a túl általánosakat, vagy épp összevonja azokat, amelyek között nincs érdemi különbség. Ez a szint a napi optimalizáció frontvonala: itt zajlik a kulcsszavak finomhangolása, a hirdetések variálása, és itt derül ki az igazság arról, mennyire értjük a közönségünk szándékait.
Kulcsszavak és célzások: a megfelelő közönség megtalálása
A Google Ads lelke a kulcsszó – legalábbis a keresési kampányok esetében. Ezek azok a szavak vagy kifejezések, amelyekre licitálunk, mert azt szeretnénk, hogy ha a felhasználó rájuk keres, a mi hirdetésünk megjelenjen. A kulcsszavak kiválasztása stratégiai fontosságú feladat: mélyen bele kell gondolnunk, hogy a potenciális ügyfeleink pontosan milyen kifejezéseket használnak, amikor a mi termékünkhöz hasonlót keresnek. Nem mindig azok a nyilvánvaló szavak hozzák a sikert, mint amire elsőre gondolnánk – ezért létezik például a Kulcsszótervező eszköz, amely segít ötleteket meríteni és látni a keresési volumeneket. A kulcsszavakhoz a Google Ads rendszerében úgynevezett egyezési típusokat rendelhetünk. Ez azt határozza meg, mennyire szorosan kell illeszkednie a keresési lekérdezésnek a mi kulcsszavunkhoz. Három fő egyezési típust különböztetünk meg: a _pontos egyezés_ azt jelenti, hogy a hirdetés csak akkor jelenik meg, ha a felhasználó pontosan (vagy nagyon közeli variációban) azt a kifejezést írja be, amit mi megadtunk kulcsszónak; a _kifejezésegyezés_ valamivel tágabb, ilyenkor a kulcsszó szerepel a keresésben a megadott formában, de lehet előtte vagy utána más kifejezés is; míg az _általános egyezés_ a legrugalmasabb – a Google ilyenkor akár a mi kulcsszavunk szinonimáira, kapcsolódó kifejezéseire is megjelenítheti a hirdetést. Kezdő hirdetőknél gyakori hiba, hogy túl általános egyezést használnak mindenre, ami rengeteg nem releváns kattintást (és költséget) generálhat. Itt jön képbe a kizáró kulcsszavak szerepe: megadhatunk olyan szavakat, amelyekre semmiképp sem akarjuk, hogy hirdetésünk megjelenjen. Ha például lakásfelújítási szolgáltatásokat hirdetünk, de nem foglalkozunk vízvezeték-szereléssel, érdemes a „vízvezeték” szót kizáró kulcsszóként felvenni, hogy az ilyen keresésekre ne költsük a pénzünket. Fontos megérteni, hogy a kulcsszavak csak a keresési és bizonyos esetekben a Shopping kampányoknál relevánsak – a Display és YouTube kampányoknál másfajta célzási beállításokat alkalmazunk. Ott inkább közönségekben gondolkodunk: demográfiai adatok (életkor, nem, szülői státusz stb.), érdeklődési körök, böngészési szokások, vagy akár konkrét webhelyek, amelyeken szeretnénk hirdetni (elhelyezések) alapján célozhatunk. A Google egyre több automatizmust is bevezetett ezen a téren: például az ún. hasonló célközönségek (lookalike audiences) vagy a gépi tanulással támogatott „szándék” alapú célzások, ahol a rendszer próbálja kitalálni, ki lehet potenciális ügyfél a viselkedése alapján. A kulcsszavak és célzások világa folyamatos kutatást és optimalizációt igényel. A fiókkezelő feladata itt nem ér véget a kezdeti beállítással: rendszeresen figyelni kell a _Keresési kifejezések jelentést_, ami megmutatja, pontosan milyen lekérdezések váltották ki a hirdetéseinket. Ebből sokat tanulhatunk – új ötleteket kaphatunk releváns kulcsszavakra, illetve lefülelhetünk olyan kereséseket, amelyekre nem érdemes megjelennünk, és hozzáadhatjuk őket kizáróként. Összességében a kulcsszavak és célzási beállítások finomhangolása az a terület, ahol a Google Ads fiókkezelés igazán személyre szabhatóvá válik: itt igazíthatjuk a rendszert a saját üzleti céljainkhoz és a közönségünk viselkedéséhez.
Hirdetések és kreatív tartalmak: az üzenet ereje
Hiába kiváló a struktúránk és precíz a célzásunk, a Google Ads siker végső soron a hirdetések minőségén áll vagy bukik. A hirdetés az a tartalom, amivel a felhasználó ténylegesen találkozik – legyen az egy rövid szöveg a keresőben vagy egy figyelemfelkeltő banner egy híroldalon. A Google Ads hirdetések megalkotása művészet és tudomány egyszerre. Kezdjük a keresési hirdetésekkel: ma már szinte kizárólag _reszponzív keresési hirdetéseket_ (Responsive Search Ads) használunk, ahol több címsort és leírást adhatunk meg, és a Google kombinálja ezeket dinamikusan. Ez azt jelenti, hogy a rendszer kiteszteli, melyik üzenet kombináció működik a legjobban – de csak akkor tud jó eredményt kihozni, ha mi előzetesen minőségi üzeneteket adtunk neki. Mitől jó egy keresési hirdetés szövege? Először is, legyen releváns a kulcsszóra: ha valaki „ablakcsere akció”-t keres, és a mi hirdetésünk címsorában ott van, hogy „50% kedvezmény ablakcserére”, már nyert ügyünk van a figyelemért. Másodszor, kínáljon egyértelmű előnyt vagy megoldást – emelje ki az egyedi értékajánlatot („24 órás kiszállítás”, „garanciális munkavégzés”, stb.). Harmadszor, legyen benne _call-to-action_, azaz cselekvésre ösztönzés: például „Kérj ajánlatot még ma!” vagy „Regisztrálj ingyenes felmérésre”. A keresőhirdetéseknél a karakterlimit szorítása mellett is kreatívnak kell lennünk, de nem szabad túlígérni vagy félrevezetni – a Google szigorúan bünteti a szabálytalan, szenzációhajhász tartalmat, és a felhasználók bizalmát is elveszítjük, ha a kattintás után nem azt kapják, amire számítottak. A Display és videó hirdetések esetében a kreatív munka még összetettebb: itt vizuális elemekkel is dolgozunk. A képes hirdetéseknél fontos a figyelem megragadása egy jó képpel vagy grafikával, amely illik az üzenetünkhöz, míg a szövegnek itt is tömörnek és hatásosnak kell lennie (gyakran egy rövid címsor és egy még rövidebb leírás formájában). A videóhirdetéseknél – például YouTube pre-roll reklámoknál – az első néhány másodperc kritikus, hiszen ennyi idő alatt dönti el a néző, hogy továbblép vagy marad. Érdemes közvetlenül a lényeggel indítani, és erős vizuális/hang elemekkel bevonni a nézőt, mert 5 másodperc után átugorhatóvá válik a hirdetés. A hirdetések minőségének fontosságát a Google is beépítette a rendszere mechanikájába: a már említett Minőségi pontszám egyik összetevője a hirdetés várható átkattintási aránya (CTR), ami lényegében azt méri, mennyire vonzó az adott hirdetés a közönségnek. Egy jól megírt hirdetés magasabb CTR-t hoz, ami javítja a pontszámot és csökkentheti a kattintási költséget. A fiókkezelés során ezért kulcsfontosságú a tesztelés: soha ne érjük be egyetlen hirdetésváltozattal egy hirdetéscsoportban. Mindig futtassunk legalább 2-3 variációt, eltérő üzenettel, címsorral vagy kreatívval, és figyeljük, melyik teljesít jobban. A Google Ads erre lehetőséget ad kísérletek futtatásával vagy egyszerűen azzal, hogy az algoritmus rotálja a hirdetéseket. Idővel egyértelmű lesz, melyik üzenet rezonál a legjobban a közönséggel – azt megtartjuk, a gyengébbeket lecseréljük egy új ötletre. Ez a folyamatos csiszolás az, ami által a kampányaink egyre eredményesebbek lesznek. Ne feledjük: bármilyen okos a Google rendszere, a nap végén mi ismerjük a legjobban a vásárlóinkat, így a mi kreatív inputunkon múlik, hogy a hirdetés valóban ütős-e. Egy precízen célzott, jól strukturált kampány is elsiklik, ha lapos vagy érdektelen hirdetésekkel fut – míg egy közepes beállítású kampány is képes lehet meglepően jól teljesíteni, ha kiváló a hirdetési szöveg és ajánlat. Ideális esetben persze mindkettő stimmel: a beállítás és a kreatív kéz a kézben dolgozik a sikerért.
Teljesítménymérés és optimalizálás: a fiókkezelés mindennapjai
Ha a fenti elemek mind a helyükön vannak, a munka akkor sem ér véget – sőt, igazán ekkor kezdődik. A Google Ads fiókkezelés egy folyamatos optimalizálási ciklus, ahol a döntéseinket adatok vezérlik. A rendszer valós időben szolgáltat rengeteg mérőszámot: látjuk többek közt, hogy egy-egy kulcsszó hány keresést generált és abból hány kattintás lett (CTR), mennyibe került egy kattintás (CPC), a hirdetések hány százalékban jelentek meg a lehetséges megjelenésekhez képest (megjelenési arány), és ami talán a legfontosabb, hogy konkrét üzleti eredményeket hoztak-e – ezt nevezzük konverziónak. A konverzió lehet vásárlás egy webáruházban, űrlapkitöltés, hírlevél-feliratkozás, vagy bármilyen más, számunkra értékes művelet. Ehhez be kell állítanunk a konverziókövetést (például a Google Ads konverziókövető kódját a weboldalunkon, vagy összekapcsolhatjuk a fiókot a Google Analytics-szel). Az adatok elemzése adja meg az alapot az optimalizáláshoz: ha azt látjuk, hogy bizonyos kulcsszavak sok kattintást hoznak, de egyáltalán nem vezetnek konverzióhoz, lehet, hogy rossz közönséget vonzanak – érdemes módosítani rajtuk, vagy csökkenteni a rájuk szánt licitet, esetleg szüneteltetni őket. Ugyanígy, ha egy kampány átlagos költség/konverzió (CPA) értéke túl magas, el kell gondolkoznunk, hogyan javíthatnánk rajta: szűkíteni a célzást, javítani a hirdetés szövegén vagy a landoló oldalon, esetleg más licitstratégiát választani. A Google Ads felülete számos javaslattal is ellát (az ún. Ajánlások fül alatt a rendszer tippeket ad például új kulcsszavakra, bővítményekre, licitkorrekciókra). Ezeket nem szabad automatikusan, kritika nélkül alkalmazni – a Google célja, hogy minél több hirdetés fusson, de nekünk az a célunk, hogy minél hatékonyabban költsük el a pénzünket. A jó fiókkezelő ezért mérlegeli az ajánlásokat: bizonyosakat megfogad (pl. egy új, releváns kulcsszó hozzáadását), másokat elutasít (pl. költségkeret emelését, ha az nem indokolt). Az optimalizálás része a kampánykísérletek futtatása is: A/B tesztekkel kipróbálhatunk eltérő beállításokat – például mi történik, ha egy másik hirdetésszöveget használunk, vagy ha módosítunk a landoló oldalon. Az adatok objektíven megmutatják, melyik verzió teljesít jobban. A Google Ads kezelése során időről időre nagyobb átalakításokra is szükség lehet: szezonális kampányok indítása vagy leállítása, új termék vagy szolgáltatás megjelenése esetén új kampányok létrehozása, a piaci versenytársak lépéseire reagálva ajánlatok finomhangolása. Egy sikeres hirdetési fiók sosem statikus – aki fél évig nem nyúl hozzá, garantáltan pénzt hagy az asztalon. A rendszeres (ideális esetben heti vagy akár napi) ránézés, elemzés és beavatkozás az eredmények tükrében az, amitől egy Google Ads fiók igazán kiemelkedővé válik. Mindehhez azonban nem elég a számok ismerete; kell egy stratégiai vízió is: tudnunk kell, mi a kampányaink üzleti célja, mit tekintünk sikernek, és ennek fényében értékelni a teljesítményt. A Google Ads egy varázslatosan hatékony eszköz lehet – de csak annak a kezében, aki hajlandó megtanulni a nyelvét, olvasni a jeleit és folyamatosan csiszolni a működését.
Záró gondolatok
A Google Ads fiókkezelés teljes rendszerének bemutatása rámutat arra, hogy az online hirdetés nem pusztán technikai beállítások halmaza, hanem egy komplex ökoszisztéma, amelyben a siker kulcsa az összefüggések megértése és az állandó odafigyelés. Láttuk, hogy a fiók struktúrája hogyan teremti meg az alapot az átláthatósághoz, a kampányok szintjén hozott döntések hogyan határozzák meg a stratégiát, a hirdetéscsoportok rendje miként tartja kordában a költségeket és emeli a relevanciát, a jól megválasztott kulcsszavak és célzások hogyan találják meg a legértékesebb közönséget, végül pedig a kreatív, ütős hirdetések miként képesek valódi érdeklődőket bevonzani. Mindezt pedig a folyamatos mérés és optimalizálás fogja össze, mint egy finomhangolt gépezet olaja. A nap végén a Google Ads olyan, mint egy nagy teljesítményű sportautó: elképesztő erő rejlik benne, amellyel versenyeket lehet nyerni a piacon – de csak akkor, ha van egy tapasztalt sofőr a volánnál. Fiókkezelőként, marketingesként tehát nem csupán technikai feladatot végzünk, hanem üzleti döntéseket hozunk minden egyes beállítással. Ez felelősség is, de óriási lehetőség: a világ reklámköltésének jelentős része tevődik át az online térbe, és ebben a közegben azok a vállalkozások fognak kiemelkedni, amelyek megtanulják okosan használni a Google Ads nyújtotta lehetőségeket. A generatív mesterséges intelligencia és az automatizáció korában is igaz, hogy a humán stratégiára és kreativitásra szükség van a gép mellett. A Google saját algoritmusai tanulnak ugyan és segítenek optimalizálni, de az üzleti célokat, a márka hangját, az ügyféllel való rezonanciát emberként mi értjük meg igazán. Ha ezt a tudást párosítjuk a Google Ads adta precizitással és adatmennyiséggel, az eredmény nem marad el. A sikeres Google Ads fiókkezelés végső soron abban mérhető, hogy a marketingre költött forintok hány forint bevételt hoznak vissza – de túl ezen, egy jól menedzselt kampány rengeteg tanulsággal is szolgál a vállalkozásunkról, ügyfeleink igényeiről, a piac rezdüléseiről. Ez a tudás pedig aranyat ér. Összefoglalva, a Google Ads teljes rendszerének megismerése és lelkiismeretes kezelése az egyik legjobb befektetés, amit egy modern vállalkozás a saját növekedése érdekében tehet. Ha okosan vezetjük ezt a rendszert, nem csak hirdetéseket fogunk futtatni, hanem egy fenntartható, skálázható marketinggépezetet építünk, amely hosszú távon szolgálja a cégünk sikerét.
Források
1. Google Ads Súgó – A fiók felépítése
2. Susie Marino (WordStream, 2025) – The 2025 Guide to the Perfect Google Ads Account Structure