Marketing és üzleti könyvek

A marketinges könyvek rendkívül fontosak lehetnek azok számára, akik a marketing területén dolgoznak, vagy éppen vállalkozást indítanak. Ezek a könyvek átfogó és hasznos információkat nyújtanak a marketing világáról, a marketing stratégiákról, a piackutatásról, az értékesítésről és a reklámozásról. A marketinges könyvek témái rendkívül változatosak lehetnek, és magukban foglalhatják az online és offline marketinget, a közösségi média marketinget, a tartalommarketinget, a brandépítést és a kreatív gondolkodást. A marketinges könyvek nem csak az új marketingesek vagy vállalkozók számára lehetnek hasznosak, hanem azok számára is, akik szeretnék javítani a már meglévő marketing stratégiájuk hatékonyságát, vagy éppen új ötleteket keresnek a fejlődéshez. Az üzleti könyvekhez hasonlóan, a marketinges könyvek is könnyen olvashatóak és érthetőek, és a szerzők által gyakran bemutatott példák és esettanulmányok segítenek az olvasóknak megérteni a marketingelméleteket és azok gyakorlati alkalmazását.

Oldal 1/ 1 - összesen 5 termék
Shoptet termek3
Könyvpakk
Raktáron
16 000 Ft

Szakácsemlékek + Én Megmondtam + Online Marketing és Pszichológia című könyv egy csomagban.+18 db YouTube hanganyag

53
Shoptet termek1
12 775 Ft

+ 155 db YouTube videó, ami a marketingről, üzletről vagy rólam szól. Esetleg 1-2 trükkről, tippről.+ Online marketing és (reklám)pszichológia Facebook...

9786158160629
marketinges könyv
5 775 Ft

Kötészet: puhatábla-ragasztott, méret: B5 (165×235), belív oldalszám: 206. Fekete-fehér nyomás.

9786158160631
Shoptet termek9
3 990 Ft

Egy vállalkozás üzemeltetésére folyamatként érdemes gondolni, hiszen van eleje, közepe és vége. A könyvben szereplő valós, megtörtént esetek, segítenek elkerülni azokat a...

62
Shoptet termek8
3 990 Ft

Az éttermek szerelmeseinek.

59

Az üzleti könyvek rendkívül fontosak lehetnek azok számára, akik vállalkozást indítanak, vagy éppen vezetői pozícióban dolgoznak. Ezek a könyvek átfogó és hasznos információkat nyújtanak az üzleti világról, a vállalkozások működéséről, a vezetésről és a menedzsmentről. Az üzleti könyvek témái rendkívül változatosak lehetnek, és magukban foglalhatják a stratégiai tervezést, a pénzügyeket, a marketinget, az értékesítést, a vezetést és az innovációt. Az üzleti könyvek nem csak az új vállalkozók vagy vezetők számára lehetnek hasznosak, hanem azok számára is, akik szeretnék javítani a már meglévő vállalkozásuk hatékonyságát, vagy éppen új ötleteket keresnek a fejlődéshez. Az üzleti könyvek általában könnyen olvashatóak és érthetőek, és a szerzők által gyakran bemutatott példák és esettanulmányok segítenek az olvasóknak megérteni az üzleti elméleteket és azok gyakorlati alkalmazását.

Ajándékot adunk
Meglepetés könyvjelző
a marketinges könyv mellé
Kérd dedikálva
Kérd dedikálva
névre szólóan dedikálja a szerző a könyvét
Utánvétes fizetés is
Utánvétes fizetés is
fizess átvételkor
2-3 nap alatt nálad lehet
2-3 nap alatt nálad lehet
majdnem minden nap csomagolunk