Online Marketing és Pszichológia - Extra Csomag
+ 155 db YouTube videó, ami a marketingről, üzletről vagy rólam szól. Esetleg 1-2 trükkről, tippről.
+ Online marketing és (reklám)pszichológia Facebook csoporttagság (790 tagunk van)
+ Meglepetés könyvjelző
A könyv cégesen elszámolható, a költségek közé betehető.
Online marketing könyv
Dajka Gábor az Én Megmondtam című üzleti könyve után, ezúttal a marketing alapjairól írt egy könyvet, ami kifejezetten azoknak a mikrovállalkozóknak szól, akik Magyarországon szeretnének érvényesülni. Szerinte a legtöbb hazai vállalkozó a külföldi milliárdos cégek tapasztalatait akarja használni, ám az eltérő kultúra, anyagi lehetőségek és az ország mérete miatt, ez korántsem a legideálisabb stratégia – erre kínál valós megoldásokat a könyvében.
Azt vallja DG, hogy egy jó marketinges minimum egy önjelölt szociológus, amatőr pszichológus, és hobbi hadvezér egy személyben. Gábor ezt a három területet ötvözi a harmadik könyvében.
Az Online Marketing és Pszichológia című kiadás azoknak az érett és nyitott gondolkodású vállalkozóknak és marketingeseiknek készült, akiknek nincs idejük éveken át fogyasztáslélektant, reklámpszichológiát és szociológiát tanulni az egyetemen, de azokkal az alapokkal szeretnének tisztában lenni, ami ma már az értékesítéshez elengedhetetlen ebben a felgyorsult, figyelemhiányos fogyasztói társadalomban. Ez a könyv egészen az alapoktól építkezik, így bárki számára könnyen és gyorsan elsajátítható a reklámozás művészete.
A könyvben elsősorban nem a reklámeszközök használatát mutatom be, hanem bevezetlek a reklámpszichológiába, fogyasztáslélektanba, egy csipet önismerettel párosítva.
A hatékony reklámozás receptje
Hatékonyan reklámozni csak az tud, aki ismeri önmagát. Aki pedig ismeri önmagát, könnyebben megértheti a fogyasztóinak a motivációját, személyiségét, gondolkodási stílusát. Töltsd ki a könyvben található teszteket és építsd a lélektanra a marketinged! Ez a komplex tudás pedig nem csupán a marketingben, hanem az üzleti döntéshozatal minden szintjén előnyt jelent.
Az olvasót példákon keresztül vezetem be az online kampányépítés világába, megtanítom marketing-stratégiában gondolkodni. A kreatív mintákat bárki könnyen lemásolhatja, és kedve szerint átalakíthatja. A könyv rengeteg szövegírási sablont mutat be, és magyarázza el azoknak a használatát. Ötleteket is nyújt azoknak, akik nem tudják, hogy miről és hogyan írjanak. A kiadvány forgatóit végigvezetem a Buyer Persona meghatározásán is, amely a pszichológiára épül, és átadok pár célcsoport meghatározó mintát is. És végül: a Webáruház Csekklista fejezet segít elkerülni a rutinos vállalkozók által is gyakran elkövetett hibákat.
A reklámpszichológia könyve
A marketing a mai fogyasztói társadalom népszerű hivatása. Idehaza is sok tucat új könyv jelenik meg a témában, amikben általában a hangsúly magán a szerzőn és a cége hihetetlen eredményein van. Az Online Marketing és Pszichológia című kiadás célja a fentieknél jóval több, megpróbálja az olvasót bevezetni a reklámpszichológia és fogyasztáslélektan, tipológia, típustanok alapjaiba. A marketing megértéséhez, és egy sikeres kampány kivitelezéséhez sok szakág és szakma együttműködésére van szükség. A marketing integrálja egy sor tudományterület gondolkodásmódját. A középpontban a reklámpszichológia áll, ami többek között a fogyasztáslélektanra, szociológiára, gazdaságpszichológiára, személyiség-lélektanra épül. Ezen kívül a marketinggel összekapcsolódik a közgazdaságtan, etika, esztétika, neurológia, informatika, szemiotika, hálózat-, piac- és médiakutatás.
Az olvasmány egyszerre szól azon online vállalkozók számára, akik rájöttek arra, hogy nem lehet gyorsan, könnyen, egyszerűen meggazdagodni az interneten, de még nem tudják, hogy mely területen kéne fejlődniük, és szól azoknak a marketingeseknek, akik nap mint nap ugyanazokat a sablonos tartalmakat készítik el, hasonlóan az összes többi marketinges céghez.
A könyvről írták
„...ez a könyv biztosan nem okoz csalódást, és megtanít minden olyan dologra, amely nem mellőzhető egy olyan vállalkozó számára, aki értéket kíván teremteni." - juditblog.com
„...tele van hozzáadott értékkel, ötletekkel, fontos információkkal." - read-blog.blog.hu
„Sas István után Dajka Gábor lett a kedvenc marketingesem. Színvonalas, hiánypótló könyvet olvashattam, ami tankönyvként is megállná a helyét." - moly.hu, Elek Ferenc
„...DG üzleti gondolkodása és szemlélete friss levegőt visz a marketing világába..." - arukereso.hu, Eker Klub Pécs
„Egyszerűen nem tudom letenni, pedig már leragad a szemem." - lira.hu, Tomán Gábor
„206 oldalnyi kaland a reklámpszichológiában." - saldokiado.hu, Moldován András
„Az, hogy a könyv nem csupán a marketing szokásos eszközeire koncentrál, hanem azok pszichológiai hatásait is elemzi, hatalmas előnyt jelent a vállalkozásoknak..." - emag.hu, Tóth János
„A könyv minden oldalán érezhető a szerző odaadása, szakértelme és szenvedélye, ami gyakorlatias, könnyen megvalósítható tanácsok formájában jelenik meg." - trustindex.io, Farkas Endre
„Ha rajtam múlna, kötelező olvasmány lenne az egyetemeken.” - alexandra.hu, Rózsa Ádám
„...eszméletlen mennyiségű tudás van benne.” - 7books.hu, B. Levente
„Élmény volt olvasni és tanulni belőle.” - Linkedin, K. Dávid
„Szép sárga.” - YouTube, T. Lili
„A nyomtatott irodalmat tekintve Dajka Gábor Online Marketing és Pszichológia című könyve számít alapolvasmánynak.” - Boxy - Innovatív fulfillment szolgáltató
„Jó könyvei vannak a Gábornak, mi is olvassuk és alkalmazzuk a cégnél...” - Riwax Magyarország
„Nagyszerű könyv! Nagyon ajánlom.” - konyvespolc.ro, Soros
„Nekem rengetegedet adott, elkezdtem újraszervezni a vállalkozásomat.” - norberthires.com, Vágó Ádám
„Szuper a könyv, imádni való a szerző stílusa.” - starplanet.ro, Marketing Csillagom
„Gratulálok a könyvedhez! Kiváló olvasmány, ajánlom mindenkinek akit érdekel a „marketing alkalmazástechnológia”!” - Slate Design - Természetes. Könnyű. Kő.
„Megérte rászánni az időmet.” - Parfum.hu - Az élet illatos oldala.
Tartalomjegyzék:
- Bevezető
- Ismerd meg önmagad
- Mi a marketing?
- Pszichológia és reklámpszichológia
- Tipológiák, típustanok
- Érzelmek és tulajdonságok
- Buyer Persona
- Reklám
- Online reklámcsatornák
- Brandépítés
- Induló kampánysablon
Olvass bele:
Dajka Gábor – Online Marketing és Pszichológia.PDF
A kiadás megvásárlásával jelentősen csökkenti a könyvbarát az információbeszerzés-költségét, hiszen nem feltétlenül kell más pszichológiával, marketinggel foglalkozó könyvet megvásárolnia és elolvasnia, ugyanis ebbe a könyvbe az összes tudásomat beleadtam, amit 2007 óta szereztem, beleértve a marketing- és pénzügyi tanfolyamokat, önismereti csoportok tanulságát is, illetve a marketing-tanácsadás tapasztalatait is. Úgy próbáltam meg kialakítani a könyvet, hogy a vállalkozóknak ne csak időt és energiát takarítsak meg, hanem pénzt is.
Ez a könyv nem csupán egy újabb olvasmány, hanem egy befektetés, amely rövid távon is megtérülhet az olvasó számára.
Trendek a marketingben
A könyv nem tárgyalja – hiszen nem is tudná – a marketing napi szinten is változó trendjeit. Az olvasmány ennél sokkal többet vállal: Szeretném elmagyarázni és bevezetni az olvasókat a marketing igazi alapjaiba, kialakítani az olvasókban a stratégiai és taktikai gondolkodást. Szeretném ha az olvasó ráérezne a célcsoportja gondolkodására, érzéseire, igényeire. A könyv elolvasása után pedig ne izzadva kutassa a trendeket vállalkozó, majd azokat szolgai módon másolja, hanem váljon olyan gondolkodóvá, akiről a konkurensei másolnak.
A forradalmi újdonságok keresése jó elfoglaltság, mégis, például a választásokat 2010-től fogva, 5000 évvel ezelőtti kommunikációs módszerekkel, sorozatban nyerik meg…
Az elmúlt egy évben rengetegen szerezték be a könyvet – ezúton is köszönöm.
Eddigi tapasztalatok és visszajelzések alapján leginkább:
- webáruház tulajdonosok,
- fitneszstúdiót üzemeltetők,
- marketingszakos egyetemi hallgatók,
- fogászatok,
- éttermek,
- számos marketing ügynökség, és
- coachok vásárolták meg.
A marketingügynökség kiválasztásának nehézsége
A marketingügynökségek száma folyamatosan növekszik, így manapság az egyik legnagyobb kihívás a vállalkozók számára a megfelelő ügynökség kiválasztása. A vezetőknek gyakran nincs elég ismeretük vagy tapasztalatuk ahhoz, hogy pontosan meghatározzák, mire is van szükségük, és melyik ügynökség tudja azt a számukra leghatékonyabban biztosítani.
A könyv segítségével felismerheted a saját igényeidet és azt, hogy egy ügynökségtől milyen szolgáltatásokat várhatsz el, és hogyan választhatod ki azt a partnert, aki a legjobban illeszkedik a vállalkozásod céljaihoz és értékeihez. Ezáltal elkerülheted a rossz döntéseket, az idő- és pénzpazarlást, és hatékonyabban tudsz majd együttműködni a marketingszakemberekkel.
Plusz egy érv, hogy miért olvasd el a könyvem
Michael Simmons: The Five-Hour Rule: How Leaders Maintain Constant Learning - Harvard Business Review című kutatásából kiderült, hogy a legkiemelkedőbb vezetők általában heti öt órát szánnak tanulásra. Ez a kutatás azt mutatta, hogy az eredményes üzleti vezetők, mint például Bill Gates vagy Warren Buffett, mind rendszeresen elkülönítettek egy meghatározott időkeretet az olvasásra és tanulásra. A kutatásban részt vevő 200 üzleti vezető többsége heti öt órát jelölt meg mint minimális tanulási időt, amelyet célzottan a tudásuk bővítésére fordítanak. Az elemzés során kvantitatív és kvalitatív adatokat egyaránt elemeztek, és ezek egyértelmű összefüggést mutattak a tanulási idő és az üzleti siker között.
Kötészet: puhatábla-ragasztott, méret: B5 (165×235), belív oldalszám: 206. Fekete-fehér nyomás.
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!